Veelgestelde vragen

  1. 1. Hoe lang is de Levertijd ?
  2. 3. Naam verkeerd geborduurd of bedrukt.
  3. 2. Heb graag een ander patroon dan in jullie collectie zit.
  4. 4. Kunnen jullie een Foto bewerken ?
  5. 5. Voorbeeld van bv tegel of kaars.
  6. 6. Openingstijden.
  7. 7. Speciale wensen
  8. Een andere vraag
  9. 8. Voorraad

1. 1. Hoe lang is de Levertijd ?

Er wordt had aan gewerkt om ook overal een verwachte levertijd bij te zetten.De artikelen die op voorraad zijn worden meestal de volgende dag op de post gedaan.

2. 3. Naam verkeerd geborduurd of bedrukt.

Staat het goed in de mail, dus de fout is door ons gemaakt krijg je het natuurlijk kosteloos het artikel op nieuw toegestuurd.
Is de naam telefonisch doorgeven helaas dan kunnen wij er niks aan doen. Daarom namen graag per mail.

3. 2. Heb graag een ander patroon dan in jullie collectie zit.

Natuurlijk is het ook mogelijk om een eigen patroon aan te leveren. Wat u graag ergens op bedrukt of geborduurd heeft. Als dit een patroon is wat ik ook weer voor andere dingen kan gebruiken zitten hier soms helemaal geen extra kosten voor bij. Dit duurt natuurlijk altijd wel langer voordat het klaar is.

4. 4. Kunnen jullie een Foto bewerken ?

Ja we kunnen ook een foto voor je bewerken. Zodat sommige dingen niet meer te zien zijn. Of vlekjes in bv een gezicht bewerken. Voor kleine veranderingen zitten er geen extra kosten bij.

5. 5. Voorbeeld van bv tegel of kaars.

Als we iets voor je gaan bedrukken voor bv een tegel of kaars. Krijg je eerst een voorbeeldje hoe het ontwerp gaat worden. Dan kun je altijd nog aangeven of je graag een ander letterype of kleur wilt hebben. Bij akkoord wordt dan het artikel bedrukt.

6. 6. Openingstijden.

Vaste openingstijden hebben we niet. Maar het is natuurlijk altijd mogelijk om even te bellen of te mailen om een afspraak te maken. Op een tijd dat het u uitkomt. En dat mag ook rustig op een avond zijn.

7. 7. Speciale wensen

Heb je zelf een leuk idee en je denkt dat wij dat ook kunnen maken mag je altijd bellen of mailen om te vragen of we dat ook kunnen doen. Want natuurlijk is er altijd meer mogelijk dan dat we in een webshop kunnen laten zien.

8. Een andere vraag

Heb je een andere vraag die hier niet bij staat.
Mail me even op info@bijzonderkadootje.nl
Of stuur een whats ap 06-27431096
Groetjes Ellen Workel

9. 8. Voorraad

Is het artikel op voorraad ? We proberen alles zo goed mogelijk bij te houden kwa aantallen. Maar vooral met bedankjes is het verstandig om even te mailen of we dat aantal wat jij nodig hebt op voorraad is. Of dat het op tijd besteld kan worden.

Veelgestelde vragen